känner mig typ packad

det är precis så det känns, känner mig helt yr fast jag är "med", skitskum känsla är det. känner mig pigg fast jag knappt kan hålla ögonen uppe. är det sånt som kallas övertrötthet?! ;)

ska i alla fall lägga mig och somna till en dålig film nu. den måste vara dålig, annars kan jag inte somna. hehe. eller så måste jag ha sett den innan, den kan inte vara dunderbra i alla fall för då bara fastnar jag i vaket tillstånd. haha.

ska drömma om ett par ursnygga skor/stövlar som jag har blivit tokförälskad i. bestämde mig att kommande månad så ska jag inte shoppa kläder så som jag gjort de senaste månaderna, men jag måste nog tyvärr bryta det. eller ja, till viss del i alla fall. dem där stävlarna måste jag bara ha. kommer inte kunna klara mig utan dem modemässigt i höst. hehe. ;) men att köpa ett par skor är väl inte samma sak som att shoppa kläder? det kan väl ändå inte hamna i samma kategori, eller?!

imorgon ska jag verkligen ta vara på min lediga dag och njuta av den på bästa möjliga vis.
hade tänkt gå upp relativt tidigt, blir väl vid tio-elva eller nåt sånt. halv ett (eller om det var halv tolv, minns inte exakt) så öppnar i alla fall simhallen och jag ska gå dit och simma 1000 meter, och därefter belöna mig själv med en kvart i bubbelpoolen. ska bli såå oerhört skönt. därefter ska jag gå hem och duscha och göra vid mig, ska ju iväg och titta på ett hus sen när paul kommer hem från jobbet, har bestämt tid med mäklaren klockan fem. vet inte om det blir att vi hinner äta innan eller om vi tar det efter, men det lutar nog åt det senare.
sen har jag även ett par viktiga telefonsamtal som jag måste ringa imorgon också, och om jag hinner hade jag tänkt ta en sväng om ner till komvux för att skriva in mig där. hade tänkt läsa upp lite betyg på distans, riktigt bra sysselsättning när man sitter på receptionen på sony ericsson. :) det har jag minsann räknat ut bra, då får man till och med betalt för att plugga. värsta lyxen ju!

innan jag går och lägger mig måste jag bara gratulera jessica och jeff till deras oerhört söta pojke som de födde på lördagskvällen nu i helgen. GRATTIS!!! önskar er verkligen all lycka. (hoppas ni är hemma imorgon, för vi har vägarna förbi, kanske plingelingar på dörren då)

nu ska jag sova.

godnatt!


G2 / Gosia

Haha jag känner exakt likadant... usch måste också sova nu.

2009-09-21 @ 04:22:36
Bloggadress: http://gosias.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0