köra land och rike runt

då har man kört land och rike runt för att hitta en bil till paul. just nu sitter vi på en parkering i ett skumt område i kristianstad, innan har vi varit i helsingborg och i tyringe. fattas bara att detta blir skit här också, att den inte är bra, då är allt förgäves. men jag har stora förhoppningar på den här vi väntar på nu.
har suttit här på parkeringen i tjugo minuter nu, kommer han inte?! pallar snart inte vänta mer.

jag mår fan inte bra heller. mår jätteilla av medicinen, måste fan ringa sjukvårdsupplysningen när vi kör härifrån för det kan inte vara rätt att man ska må såhär. och medicinen har inte börjat hjälpa heller. har fortfarande megaont och kissar hela tiden. skitjobbigt är det. har ju haft det hur många gånger som helst och efter två dagar som det har gått nu sen jag tog medicinen första gången, så brukar det ändå ha blivit bättre men det har det fan inte. fattas bara att man inte kan jobba imorgon. då blir jag sjukt lack. men vi får se hur det går. håller er underrättade. hehe.

nu kommer han nog snart. paul ringde och pushade på precis och han skulle va här om två minuter. hoppas på det. för jag vill fan hem.

tjingeling!


Gynning

Hoppas ni hittar en bra bil

2009-09-17 @ 21:14:43
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Jennie

Ni har alltså varit i Kristianstad utan att höra av er!! Fy skäms!!

2009-09-19 @ 17:45:54

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0