mobiltelefon till salu

nu när jag har köpt en ny mobiltelefon så tänkte jag sälja mina andra.
den funkar skitbra. det enda är att batteriet behövs laddas typ varannan dag, men så är det med alla samsung tyvärr. nästan med alla mobiltelefoner idag.

det är en Samsung F330.

tänkte slänga upp den på tradera men jag tänkte skriva här först, för kanske finns det någon av mina läsare som är intresserad av den. jag har inte bestämt mig för hur mycket jag tänkte ta betalt men om någon är intresserad så ge ett bud bara. skriv gärna det till min hotmail eftersom kommentarerna bråkar rätt så mycket nuförtiden här på bloggen.

min hotmail är: [email protected]

 

kramar



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0