paket från ellos

jag har blivit ett fan av nätshopping på senare tid och igår fick jag hem mitt paket från ellos med lite blandat i. speciellt en sak har jag väntat och längtat och suktat efter. här får ni se vad jag hade beställt:


1.
2 st svarta kuddar med tomtar på, dessa är tillhörande våra julgardiner som vi brukar ha i vardagsrummet. skulle köpa dem förra året, men när vi kom till skott att köpa gardinerna så var kuddarna restade och när vi såg att dem kommit in i år igen var det bara att slå till direkt.

2. leggings med hål, supersnygga med ett par färgade strumpbyxor under. gud vad jag har längtat efter dessa. tänk er dessa med ett par lila tunna strumpbyxor i höst och vinter. yummie!

3. svart dunväst. sån basic som är "bra att ha". en dunväst passar ju alla garderober.

4. svart hellokitty-pyjamas. men den satt inte så bra tyvärr. funderar på att sälja den smaskigt billigt till någon. får se hur jag ska göra. någon som är intresserad?


nu ska jag se till att stänga receptionen här och sticka ut och köra lite rondering.


måste bara först skänka en tanke åt oskar stansgård som fyller år idag. too bad att jag inte kan vara och fira tillsammans med dig, önskar verkligen att jag kunde det. hoppas din dag blir underbar ändå. kram

tjingeling!



mika

det är i stockholm jag ska ha praktik :)

2009-09-23 @ 15:42:47
Bloggadress: http://kela.blogg.se/

Gynning

Det är du!! Har inte hunnit skriva det i din blogg än :-)

2009-09-23 @ 16:08:48
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

sofie

ne är inte så intresserad av de hehe :P jaså ingen väska jag minns :P men den verkar ju söt iaf :P

2009-09-23 @ 17:13:33
Bloggadress: http://hotstuffs.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0