paket från ellos

nu har jag precis kommit hem, har varit en sväng ner på stan och hämtat saker på pauls jobb som han behöver när han ska tapetsera. sen var jag in om maxi och handlade lite mat, ska göra middag idag och imorgon till oss ju så det behövs lite. det ska bli riktigt skönt att laga mat tillsammans och äta tillsammans och sen bara mysa och se på film. det var faktiskt ett tag sen, vi måste verkligen ta vara på varandra kom vi fram till. måste göra sånt här oftare. :) längtar såå mycket tills han kommer hem.

inatt var faktiskt trevligt på jobb. hade en person med mig hela natten som skulle lära sig min runda. det gick faktiskt super. och trevligt var det också. men det är skitjobbigt att inte tekniskt sett jobba själv. jag åkte ju bara med och skulle lära honom vad han skulle göra, mycket lättare att bli trött då. var på väg att somna flera gånger. inte bra. slumrade väl till en gång också, men det var när vi var helt klara och var på väg tillbaka mot kontoret igen. och tur var väl det. skitpinsamt att somna på jobbet ju. men å andra sidan så var det ju inte så konstigt att jag var trött, har ju inte sovit ordentligt sen i lördags. och alla på jobb vet om det så dem hade väl lite överseende förhoppningsvis. hehe.

när jag ändå var på maxi så passade jag på att hämta ut paketet från ellos som hade kommit. har beställt en ytteroutfit till nu i höst. superfint. tänkte jag skulle visa lite bilder på det. det är en jacka, halsduk, mössa, vantar och ett par gummistövlar. här kommer bilder!
jag är helt såld, vad tycker ni andra om det?




Emilia

Riktigt fina saker.. Gilla jackan darling <3

2009-09-02 @ 19:05:32

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0