slut i hela kroppen

jag är verkligen supertrött. har inte kunnat somna en sekund, och så ska jag döma ikväll. strålande. det som däremot är bra är att jag kommer somna som en stock ikväll när jag kommer hem.
tyvärr så har jag insett att jag varit för optimistisk med allt jag skulle hinna med idag, orken sätter stopp. men jag håller på att tvätta och det är jag snart klar med och där emellan har jag hämtat symaskinen och jag har varit och handlat mat så vi har både till ikväll och tills imorgon när mormor och morfar kommer och sen lite annat som vi lär behöva. så slipper vi handla annat än bröd, pålägg och mjölk resten av månaden sen.

idag blir det ugnsstekt falukorv med makaroner till middag. mumsigt. det är sånt lättlagat som sköter sig själv, man behöver inte göra så mycket. tycker det passar bra idag, med tanke på att jag måste duscha och göra vid mig och sånt också. kalle skulle kanske komma förbi fotbollsmatchen och så, och då vill man ju inte se ut hur som helst. hehe. har ju trots allt jobbat två nätter nu på rad utan att ha duschat, så det är dags nu. det blir liksom inte mycket tid över. hehe.

men nu ska jag i alla fall springa ner och ta det sista i tvättstugan, och sen blir det duschen för min del.

ciao!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0