sötast i john blunds land



det finns ingen person som är sötare när den sover förutom min paul. han är så gudomligt söt. när jag kom hem till mina föräldrar nu efter jobb så låg han så fint och sov i min gamla säng. ska bli så otroligt skönt att lägga mig bredvid honom nu. har längtat heeela arbetspasset. därför kommer jag inte bli långrandig här. ;)

måste bara berätta att på lördag ska jag minsann partaja. en barndomsvän som heter therése kommer hem till mej med någon/några av hennes vänner för förfest och sen blir det ekebo där det bjuds på dans till perikles. ska faktiskt bli ganska kul. har aldrig varit där och verkligen festat, en del säger att stället är skit men det finns också en del som säger att det är ett riktigt bra ställe så nu tänkte jag faktiskt bilda mig en egen uppfattning. det riktigt roliga är också att det är med just therése, har inte umgåtts på mycketmycket länge och det ska bli så himla roligt.

ni som brukar läsa min blogg vet ju på ett ungefär vad jag har i min garderob. hehe.
har ni några förslag på vad jag kan ha på mig på lördag?

godnatt!


sofie

åhhh härligt :) men lyckas alltid glömma bort sånt :P

2009-09-24 @ 17:02:41
Bloggadress: http://hostuffs.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0