städa städa städa

nu måste jag snabba på att röja undan här hemma så det blir någorlunda fint, i alla fall så man kan ta hem folk här. det blir ju förfest här ikväll. ska bli skoj. sen ska vi ut på ekebo, kanske mindre skoj eller nåt, hehe. har aldrig varit där och festat faktiskt men har alltid varit skeptisk till stället. hehe. med rätt folk kan det bli hur kul som helst ändå!

nu har jag precis varit ute på lite ärende och lämnat paul på hans extrajobb och lite så, ska ta tag i det här hemma nu innan jag ska köra iväg och döma. ska köra om ca en timme hade jag tänkt så jag har en del att tag tag i framför mig. hehe.

emilia, Im sorry.
you know that I love you, you are the best.

bloggar mer sen ikväll, har ju lovat att visa er kvällens outfit. hehe.

tjingeling!



Malin

Fin blogg! :)

2009-09-26 @ 12:56:17
Bloggadress: http://qristaall.blogg.se/

Emilia

D e lugnt snäckn.. Ha d kul ikväll =) Vill höra detaljerna sen =)

2009-09-26 @ 18:15:14

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0