underskattade barnprogram!



pettson & findus är fan ett sjukt underskattat barnprogram, jag bara ääälskar det. sitter just n och tittar på en film med dem, vet inte vilken av dem det är men det handlar typ om att pettson inte kan simma och att de ska baka tårta och så. dem är bara för härliga. tänkte här fresta alla er andra med dem genom att lägga upp trailern för deras kända "tomtemaskinen". den är bara sjuuukt bra.



det har även gjorts en version med riktiga skådespelare som julkalender och den var en riktig hit. jag gillar att titta på såna gamla barnfilmer och julkalendrar osv, kanske jag ska önska mig denna julkalendern i julklapp på DVD? vad tycker ni?
Jag har ju faktiskt redan mina två andra favoriter - mysteriet på greveholm & när karusellerna tystnar.

vilken julkalender tycker ni har varit bäst?



ellen

Klart! Pettson och Findus är ju helt klart coola snubbar x) jag gillar dom små mysko varelserna som visar sig lite då och då x)

2009-09-20 @ 14:48:57
Bloggadress: http://itsartbaby.devote.se

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0