what a day!

idag vaknade jag av att jag hörde barn i huset, och det kändes konstigt. det var ju helg så det kunde ju inte vara mammas fritidsungar. blev förvånad så jag steg upp. men där var ingen så jag trodde att jag hade inbillat mig ljuden så jag somnade igen.
sen kom min lillebror upp på rummet och sa att amanda och ludvig och alla ungarna var inne hos sin mormor och morfar (grannen) och att dem ville träffa mig. så det var bara att gå upp tidigt och duscha och göra vid mig. men det kändes rätt najs ändå att komma upp och ta en dusch.

sen gick jag in till grannhuset och träffade alla. var supertrevligt. träffade även niklas och pernilla som jag inte har träffat på flera år. var riktigt trevligt.
blev minsann skyldig niklas ett par öl också. :)

när jag kom in där blev jag attackerad av fem ungar. det kändes verkligen som om dem saknat en och som att man var omtyckt. gillar dem där människorna starkt!

nu har alla åkt hem och jag sitter i soffan och ser extreme home makeover. det är fan ett program som jag gråter till. det är så sorgligt. och husen dem gör till alla människorna blir så otroligt fina, såna man skulle vilja ha själv. hihi. det är lite överdrivet, men det är bara för att det är usa. men jag älskar det programmet.

nu hade jag tänkt att jag ska ta något att äta innan jag kör till jobbet, för det är minsann dags snart.
vill bara att detta arbetspasset ska ta slut, innan det ens har börjat. hehe. för sen ska jag köra hem till mitt eget hem till min älskade paul. gud vad jag längtar hem och saknar min paul. otroligt är det. men jag ska faktiskt göra brakfrukost med levande ljus till honom. :) han läser ju inte min blogg ändå så jag kan skriva det här. hihi.

hejsvejs!



- H*

- gött ju!

2009-09-06 @ 15:11:45
Bloggadress: http://finest.se/userBlog/?uid=33766&beid=11868

Anonym

sv: Jadå!=) Allt bra med dig?:)

2009-09-06 @ 22:42:31

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0