12-timmars-pass BÖÖÖÖÖH

ja gud ja, ni läste själva. jag har alltså jobbat ett tolvtimmars-pass nu inatt. jobbigt, men det är så mitt schema kommer att se ut framöver. men när man tänker på vad jag får istället - vilket är fler hela lediga dagar i månaden, så är det faktiskt värt det. minst sagt värt det! :)
när man ändå är på jobbet kan man lika gärna stanna kvar lite längre om det i sin tur skulle innebära en hel extradag ledigt senare, det är i alla fall min åsikt!

nu ska jag lägga mig ner i den varma sköna sängen och se antingen ett avsnitt tre kronor eller anna anka söker assistent, har inte bestämt mig än.

tänkte jag skulle ringa och väcka min älskling också sen vid sex, så han kommer upp tid. han brukar bli så himla glad när jag ringer och väcker honom! och jag älskar ju att göra honom glad, så vad gör man inte?! ;) 

imorgon blir det ännu ett tolvtimmars-pass på jobb så det blir väl inte mycket bloggande då heller kan jag tänka mig. tror inte jag orkar. ska försöka mig på att komma upp i tid imorgon och gå ut och gå en runda, men det är absolut ingen säkerhet att det ska bli av efter första tolvtimmars-passet. men vi får se! även jag kan väl överraska ibland, tror jag iaf! 

nattinatti  


Becca

sv: Nej, klicka inte in dig där, det är farligt!

2010-04-08 @ 09:33:36
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

camilla

miss u

2010-04-08 @ 11:19:45

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0