äta frukost sen jobb

nu ska jag springa ut i köket och käka lite frukost. sen har jag att göra hela tiden fram till jag börjar jobba vid halv fem. ärenden kallas det.

- skicka iväg tradera-paket
- hämta ut ett tradera-paket
- köpa simons studentpresent :)
- packa till helgen

ja det är en del, det går nog rätt snabbt men det är massa körning och skit emellan också så det lär ta sin lilla tid. helst av allt skulle jag vilja vara hemma och mysa med paul idag, men jobbet är ju viktigt tyvärr. det är inte alls så att jag inte trivs där, ibland är det bara motigt, speciellt såna här dagar då det var 3 år sen vi träffades, då vill man ändå fira lite.
men det ska vi göra på tisdag istället. som jag längtar.

och så regnar det ute, det fullkomligt ÖSER NER. jag vill inte ut. :(

hoppas ni får en trevlig valborg!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0