dag med blandade känslor

i förmiddags var jag i stallet och provred en alldeles underbart fin häst. supernöjd var jag när jag åkte därifrån, kände även att det "klickade" mellan mej och ägaren, vi kom superbra överens. är riktigt glad över det faktiskt. så jag ser verkligen fram emot nästa gång jag ska dit! och det hoppas jag blir mycket snart. fredag kanske! :)
får fixa en bild på hästen vid ett senare tillfälle, ska provrida den andra hästen hon har också.

sen har jag även mått väldigt dåligt idag. men det är inget jag tar upp här. dem som behöver veta, dem vet redan!

nu sitter jag i min säng nyduschad med håret i en handduk. ska snart göra vid mina naglar och noppa mina ögonbryn och ha lite allmän ego-stund.

visar bild sen!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0