dagens outfit! :)

idag har jag som sagt varit iväg på shopping med malin, medan grabbarna stannade hemma och latade sig med pizza och TV. men vi hade supertrevligt, verkligen! detta måste göras om snart. :)

jag hittade litegrann, det blev inte fullt så dyrt som jag befarade, men jag fick med en del hem och är supernöjd! dock blev bilder på en klänning riktigt dåliga, det är något fel på min mobilkamera, så får ta nya på den imorgon, vill inte tända lampan i sovrummet nu när paul har somnat. och jag vill ju lägga ut bilder på allt jag köpt på samma gång. så ni får allt vänta tills jag har vaknat imorgon.

men såhär såg jag ut, dagen till ära:


skinnjacka ONLY grå tunika Gina Tricot svart rosettbälte H&M
svarta leggings H&M svarta ballerina med rosett Skopunkten



camilla

fint :)

2010-04-15 @ 07:40:42
Bloggadress: http://englasmammaa.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0