dags att sova

då har man kommit hem efter ännu en natts jobb. det har faktiskt varit riktigt motigt att jobba idag, varför vet jag inte. det började bara kasst och sen gick det bara utför. fick stressa röven av mig sen också. trist men sant.

nu känner jag mig bara tom. hungrig, trött, tom och allmänt hängig. måste verkligen försöka sova nu men det kommer aldrig att lyckas, får lägga mig och se på nån webtv, annars somnar jag aldrig.

hoppas alla mina kära vänner redan sover hur gott som helst i sina sängar.

nattinatti!


Jennie

Hoppas du sover gott nu :)

2010-04-04 @ 10:53:55
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Emilia

Jag hoppas du har fått sova gott & att denna dagen blir bättre för dig. Jag slockna på soffan & fick ligga där & frysa medans hjärtat fick ha sängen för sig sj =(

2010-04-04 @ 12:17:52
Bloggadress: http://nomorehope.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0