ett par skor förvandlades till två par

jag skulle ju till skopunkten innan jobbet idag och byta mina skor, tyvärr hittade jag bara ett par snygga som jag kunde byta mot och då fanns givetvis inte min storlek. osis.

istället så blev det ett par helt vanliga svarta ballerina och ett par till paul. fick nämligen inte pengarna tillbaka eftersom jag inte hade orginalkvittot. kasst men dem gör väl bara sitt jobb antar jag.
men ett par helt svarta ballerina har man ju alltid nytta av, speciellt med tanke på att dem jag hade förra året är så jävla slitna, tror till och med jag slängde dem när förra sommaren var slut. där var hål i ena stortån, ett pyttelitet. men man kan fan inte gå med ett par skor som är så slitna att dem nästan går för sig själv. haha.

dessa skorna blev det iaf:



Sophie

Fina!

2010-04-04 @ 12:15:48
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0