fylletaxi åt min söta vän therése

vilken tur hon hade att jag jobbade just inatt när hon skulle till lund och festa till de, och vilken tur att jag skule till svalöv och sova sen efter jobbet. hihi.
tyckte faktiskt det var riktigt jävla trevligt med sällskap på vägen hem, var inte lika trött som jag brukar. alltid annars känns det som jag ska somna vilken sekund som helst när jag kör hem och jag sitter och typ nickar till, men inte idag inte!

fler gånger tack! :)



nej minsann. nu ska jag sätta igång ett avsnitt tre kronor, sen är det faktiskt dags för mig att sova. har en jobbig jobbhelg framför mig. suck.

men på nåt sätt känns den här helgen ändå mer okej än andra, varför vet jag egentligen inte, det känns bara okej att jobba. man tänker att det är jobbigt och tråkigt och så, men det är inte alls så det känns när man verkligen känner efter. och det är ändå skönt!

kanske är det för att jag i min personliga utveckling vad gäller hur jag mår och hur livet är - är på väg i rätt riktning? det är vad jag tror i alla fall! :)

 

godnatt alla mina vänner!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0