gårdagens äventyr!

igår var en dag då jag fick gjort väldigt väldigt mycket mer än jag brukar på en hel dag. hehe. låter sorgligt, men det är det egentligen inte, igår var en väldigt effektiv dag! :)

det började med att vi gick upp och käkade frukost. sen fick jag bege mig till statoil för att bli upphämtade av min domarkollega, sen satte vi kursen mot spannars och säsongens andra domaruppdrag för min del. supertrevligt var det! fint väder, lugn match - kunde inte bli bättre.

efter matchen var det bara att bege sig hemåt och hoppa rakt in i bilen där paul väntade. sen bar det av till landskrona för att lämna gosan. det blev ju ingen nu när vi parade henne, så vi lämnade henne där igen igår, för hon har börjat löpa nu igen! hoppas det blir något denna gången, vi har i alla fall kommit på vad orsaken kan va till att det inte blev något - att vi precis slutat med henne p-piller då. det kan ju sitta kvar i hennes kropp. garanterat är det det! men nu håller vi tummarna denna gången. men det är riktigt tomt här hemma utan henne. snyft.

sen blev det lunch på sibylla i landskrona, paul fick minsann bjuda. :)

därefter körde vi till helsingborg där jag släppte av honom hos hans kompis, och jag körde vidare mot bjuv för att träffa jessica. supertrevligt. var riktigt längesen. sjukt trist att det ska behöva gå så lång tid mellan gångerna man ses. menmen. sånt är livet.
vi fikade på glass och tog det allmänt lugnt. hennes söta jeffrey har blivit såå stor och söt. lik pappsen!

men mammsen är ändå favorit :)


på vägen var jag även inne på citygross i hyllinge en sväng, där hittade jag tre par trosor. alla tre paren för 30 kronor, alltså 10 kronor styck. kan man låta bli då?
tyvärr blev bilden helt knas när jag fotade så kan inte lägga upp den här. det börjar nog bli något fel på min mobiltelefon. :(

sen körde jag tillbaka in till helsingborg och hämtade paul och vi begav oss hemåt och gick och la oss!
en supertrevlig dag med andra ord. det bästa med dagen var dessutom att det var strålande vackert väder.



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0