kan inte sova :(

det är så himla många tankar i mitt huvud just nu. kan inte sova, fast jag känner att jag är enormt trött så kan jag inte riktigt slappna av och bege mig in i drömmarnas värld. det går bara inte.
paul ligger här bredvid och sover och snarkar som en stock. så söt han är när han sover! ;)

imorgon händer det massor. måste verkligen vara utvilad för mina små äventyr.
- 13.30 möte
- 17.00 middag
- 19.00 fotbollsträning

övrigt som ska göras imorgon: städa, boka tvättid, fixa naglarna & hämta ut ett paket.

ja och förhoppningsvis kanske det blir ett trevligt besök mellan mötet och middagen också, men det låter jag vara osagt. vi får se om jag får svar angående det imorgon helt enkelt.
men det är en ganska hektisk dag, i alla fall om man lever i min värld. hehe. men det ska nog gå bra. bättre att vara uppe och göra saker än att bara ligga hemma och göra ingenting. det har jag i alla fall fått mig själv att inse.

men nu tänkte jag se ett avsnitt tre kronor och förhoppningsvis bli lite trött så jag kan somna någon gång.

nattinatti


Anna

Hoppas det går bra på mötet idag! :)



Hur går det med kattungarna, har ni fått hene parad på nytt?

2010-04-21 @ 10:49:58
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0