klarar paul vad som helst?

jovisst gör han det. hehe. i alla fall när det gäller det här.

häromdagen när jag och emilia var och handlade lite förnödenheter i form av mat till våra hushåll så fick något alldeles speciellt följa med mig hem i mina kassar. nämligen två stycken påslakanset i hellokitty.
vi hade lite vadslagning, emilia trodde att paul skulle gå i taket och egentligen trodde jag väl det innerst inne också men nånstans kände jag ändå att han skulle tycka det var ganska sött. och minsann, han tyckte det var rätt sött. :)

så nu har vi dem på våra täcken och kuddar i sovrummet. hihi. ;)



vad tycks???


e l i n [estr.blogg.se]

vad sött.. Hello Kitty är söt (:

2010-04-04 @ 13:04:55
Bloggadress: http://estr.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0