skobyte för andra gången

kommer ni ihåg att jag berättade att jag fick ett par skor av paul i borås, han köpte två par på skopunkten och jag fick äran att välja det tredje paret. söt som han är! :) så tog jag ett par ursnygga, sen dagen efter ångrade jag mej så vi fick köra dit och byta och nu har jag minsann ångrat mej igen. så idag ska jag besöka skopunkten i lund innan jag börjar jobba. har skor och kvitto med mej.
va velig jag är. men det ska verkligen kännas rätt. men jag kommer självklart visa för er vilka jag till slut har valt. :)

just nu har jag precis vaknat. är rätt trött fortfarande, men det kan inte hjälpas, det är strax dags att stiga upp och käka nåt innan det är tid att köra. får se vad mamma och pappa har ordnat för mat åt mig. :)

vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0