today is a good day

javisst är det så!

idag börjar nämligen domarsäsongen på allvar. har min första match klockan tre idag. ser fram emot det som fan. det kommer att kännas tungt i benen eftersom jag inte direkt har tränat så värst inför det, men det ska nog gå bra. har en match imorgon också, så det är en bra start! :)

nu har jag precis ätit frukost.



och nu ska jag packa min väska till matchen och locka mitt hår hade jag tänkt. ska nämligen på kalas direkt efter matchen, och jag behöver inte duscha håret och göra vid det efter matchen om jag lockar det redan nu. det blir lika snyggt sen om jag bara låter det vara då! smart va?!

har även ringt och skickat meddelande till dem som vi lämnade gosan hos för parning för ca 2 månader sen, det blev ju inget. tråkigt nog. men hon har börjat löpa nu igen och vi ska antagligen lämna henne där igen imorgon. hoppas det går bara! :) sen får vi hålla alla våra tummar för att det blir något den här gången!

vad ska ni hitta på med idag?


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0