today's outfit!

nu har jag precis kommit hem, har varit på en liten promenad i det soliga fina vädret. bland annat var jag inne på statoil en sväng och köpte konserverade champinjoner. love it.

måste ha det till maten jag ska ha klar när paul kommer hem! :)

 

nu ska jag städa undan lite så det ser trevligt ut när han kommer.

men såhär ser jag ut idag:

 


rosa tunika New Yorker gråa leopardleggings New Yorker
svarta ballerina Skopunkten rosa hårklämma New Yorker



Sabina

cool tröja =)

2010-04-15 @ 15:53:45
Bloggadress: http://missmalmberg.blogspot.com

Anonym

Det blev ju hur bra som hällst! snyggt! speciellt den ROSA tröjan ;) ;) till center cyd bär det av fler gånger! =)

2010-04-15 @ 17:25:35

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0