bara ligger...

usch denna huvudvärk, jag orkar inte.

det enda positiva idag är väl att mini pc:n har kommit, men jag kan ju ändå inte hämta ut den, det får paul göra när han kommer hem från jobbet, den står ju i hans namn så även om jag inte haft huvudvärk hade jag ändå inte kunnat hämta den.

även benlindorna till hifhof har kommit. så fin han kommer bli! ska visa bilder sen när jag har alla nya sakerna på honom! :) blir dock inte idag.

nu ska jag vila tills paul kommer hem halv fem, sen ska jag försöka laga lite mat så jag får mat i kroppen, känns som det behövs.


Jennie

Krya på dig vännen!

2010-08-27 @ 10:52:09
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0