dagens åtaganden!

idag har jag varit sjuhelsikes effektiv. har fortsatt med röjningen där hemma och man kan väl säga att jag kommit lite mer än halvvägs, det var sjuuukt stökigt och smutsigt så man kan inte klandra mig för att jag har hållt på i två dagar. hehe.
sen har jag inte hållt på hela tiden heller, definitivt inte, långt ifrån faktiskt.

idag har det varit storhandling på ica maxi som stått på tapeten. gick bra, men tungt att bära allt själv. meeen, vad ska man göra?! det måste göras och är man själv så är man.
har handlat allt som behövs för helgen och det känns bra att inte ha det att tänka på på fredag, för då är det redan så himla mycket annat, nämligen:

-  stallet
-  städa klart så det är tipptopp skinande rent överallt
-  trulssas nya familj kommer och hämtar henne
-  middagsgäster 18.30

sen ska jag hinna sova också eftersom jag jobbar natt på torsdag. men det ska nog gå bra, sover inte så länge eftersom jag ska vara ledig hela helgen sen.

nu ska jag snart sticka. avslutar med en bild på den jag saknar mest just nu!



Becca

Du har en award att hämta hos mig :)

2010-08-26 @ 09:35:43
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0