längtar hem...

sitter här på jobbet och längtar som attans hem, hem till min paul, mina katter och mitt hem. jobbigt är det att börja jobba igen, saknar att vara hemma med paul, hade kunnat vara det hur länge som helst känns det som.

inatt också, sen är jag ledig i två dagar igen. räknar ner minuterna och timmarna tills denna natten är slut.
men det tar nog ett par veckor, sen kommer jag in i arbetsgängorna igen, känns nog bättre för mig när paul också börjar jobba igen.

imorgon ska jag dessutom till stallet och till gymet så det kommer att bli en kanondag. hoppas på fint väder, för då kanske man kan ta en runda ner till stranden också, men det är väl för mycket att hoppas på.

nu ska jag snart stänga ner och sticka ut och jobba!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0