semesterns shopping!

som jag berättat så blev det en hel del shopping under semestern och jag tänkte faktiskt visa vad jag har köpt. har nog inte med allt, men nästan!
(och det mesta var på rea, kan inte bli bättre)

(här är även bilder på saker som fanns i mitt H&M-paket när jag kom hem)

              
         

              
         

         

    

dem två tunikorna precis vid hjärtat, vit och svart, köpte jag även i ljusblått, ljusorange
och hallonröd. vill ha i grönt också om någon springer på den någonstans, men jag hittade inte rätt storlek på någon ginatricot i hela stockholm. var inne i kanske 4 stycken.
jag har storlek M! :)



Sophie

Massa fint :)

Så himla kul att handla hem nytt!

2010-08-05 @ 07:53:26
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0