avslöjande: julklappen till mig själv!

jag har ju köpt en julklapp till mig själv berättade jag för några dagar sen, lovade även att avslöja vad det är jag har köpt. och det tänker jag göra nu för alla som är nyfikna och intresserade!

SAMTLIGA THE SIMS 2-SPEL TILL DATORN!!!

när dem precis kom ut och var nya så köpte jag alla the sims 1-spelen för då var dem billiga, jag lägger liksom inte massor med pengar på datorspel, tycker inte att det är värt det.

men nu så har ju the sims 3 kommit ut, och då passar jag på att köpa alla the sims 2-spelen eftersom det är värsta billiga priset på dem. det ska bli såå spännande att spela dem, när jag har tid vill säga. hehe. vet inte när det ska bli men snart hoppas jag!

som ni ser nedan så har jag köpt såna samlingspaket så det är tre spel i samma spel liksom. såna prylpaket och så ingår. oooh, jag kan knappt vänta på att kunna spela dem. jag har ju redan fått hem dem!

         

någon som spelat dem och kan ge mig lite tips?



marie

FYYYYY!!!

-Hej jag heter Marie å jag är JÄVLIGT avis just nu!!!



Jag vill också ha det! Vad kostade det? Jag har endel spel.. Men ingår dedär studentliv å arbetsliv också? Jag vill med ha!!! Vad betalade du?



Jag har något sims på datan.. Men vet inte vilket det är, tror det är 3:an men tvåan är ju minst lika rolig! Speciellt när man har så mycket spel till den! Å alla prylpaketen å.... Jag överväger just nu att sluta prata med dig :P hahahahahah!!

2010-12-15 @ 18:29:12
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Amen va=?!??!?! För allihopa? Det är ju ingenting! Jag vet ens om ska tjata på sin älskade när han kommer hem igen :P hahaha!! Jag vill också ha! ALLA ANDRA har ju :P



neeejneeej, det går inte! Ni ska till new york, miami då :D Så det går inte att åka till thailand igen, det kan vi ta om 2 år :D okej? Bra. DÅ har vi bestämt det! :D KANON!!! Meeen.. vi va väl på något ställe som låg näara varann va vi inte det? Har jag missuppfattat allt nu? Vart va ni? :/



Okej, haha!! Lite info hade du minsann, tur att jag frågade så jag visste med pengarna nu då :D Men vad blir det för mat då? Tnk ifall man är allergisk eller inte gillar maten alls som de tänker laga? De kanske inte lagar lika god mat som du gör? :/ PAAAAAANIK!



Absolut det ska jag göra. Men alltså du håller väl med mig att det funkar inte att han jobbar till fyra på nyårsafton.

PUSSAR

2010-12-15 @ 18:41:15
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Det är nog inga problem, han får väl se till att lösa det bara annars? De kan väl stänga tidigare på nyårsafton bara? Kan väl inte finnas någon vettig eller NORMAL människa som prompt ska handla skinska på nyårsafton?? Det är ju som ett aprilskämt!



VIIISA då :D Skicka länken! :) Själv ska jag nog ha en klänning från thailand som inte kommit till användning ännu :) Den blåa ifall du kommer ihåg? Ligger annars under thailands kategorin :) Löshår å strumpbyxor :) Sen hoppas jag bara på att inte växa för mycket runt magen nu under julen för då har jag problem, då måste jag byta klänning till något annat. Å det går inte, för jag ha inget annat alternativ! Så det är bara bäst för mig att jag inte äter för mycket! :P Jag kanske ska kolla på en "om-utifall-att" klänning.. Det skadar ju inte att ha ett andra alternativ faktiskt ;)



2010-12-15 @ 18:49:20
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

hahahah, Micke kommer bli överglad när han kommer hem! Mer alternativa julklappar/ jag har varit snäll gåvor ;) Jag har faktiskt lyckats riktigt bra det senaste att få en massa bra saker :D



Fick ju en magmaskin från tvshop i förtidigt julklapp.. Som jag sedan kom på att jag kunde ta som en present som han LOVAT mig att få för diverse utföranden :P Han köp slår nämligen med mig ibland innan det vankas sängdags :P hahahaha!!

2010-12-15 @ 18:51:57
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Naa jag kan beställa, men Micke får betala :D Ska höra med honom iallafall, så snäll är jag faktiskt att jag brukar fråga innan jag köper :D Duktigt utav mig. Vi va inne på gina idag, hittade en jättemysig tjock stickad tröja.. Testade två, den ena passa å satt kanon men den andra färgen va roligare.. Så jag gjorde det enkelt för mig.. jag tog ingen å gick å sura en stund istället... Hahaha!! Det brukar sluta så faktiskt så jag kostar inte så mycket att vara ihop med ändå ;) Låter värre än vad det är antar jag ;)



Japp det kan vi göra, eller jag tror det iaf. Det beror på lite. För ska fira mamma imorgon, men det kanske blir på dagen å då har jag hela kvällen ledigt, annars blire vid sex.. Men jag vet det imon så kan höra av mig :D



Någon katt blire nog inte, även fast det skulle vara mysigt! Fast man ska ju aldrig säga aldrig... ^^ Kan tänka mig det! Kortet som du lagt ut på dem är ju bara ett enkelt bevis på att man inte ser skillnad. Det var det första jag tänkte på när jag såg bilden.. Att de va så jäkla lika. Men hur har han kunnat bli så stor? :/



PUSSAR

2010-12-15 @ 19:04:17
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Anna

Jag har faktiskt aldrig spelat sims, är det bra? Eller ja, antagligen eftersom du köpt allihop! Haha



Är du ledig i jul eller jobbas det för fullt? :)

2010-12-16 @ 11:53:06
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

marie

Heeeeej min sköna! :D



Titta vem som är vid datorn :) Blir hämtad klockan sex så nån timma kan vi ju snicksnacka iaf :D PUSSSAR

2010-12-16 @ 16:25:34
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Hahahahaha, det kommer gå kanonbra! Att maten ska vara oätligt behöver du VERKLIGEN INTE bekryma dig för! Du är drottningen utav alla kök å bemästrar det mesta :D Ifall man kan förbereda saker så är det bra, det sparar man en massa på :) Men jag förstår precis hur du känner!

Men du kommer lyckas helt galant!! :D



Njaa, det blir nog bara mat och sådär.. Lite paketöppnande :) Sen ska jag vänta på att Micke kommer å hämtar mig igen.. haha!!



Yeees det kan jg göra! När det ploppar ner i lådan. Förresten, haru beställt saker ifrån Halens nångång? Om du inte har det så gör inte det för faaaan vilken lång leveranstid!!! :( obegripigt!!



Ang. snön så vet jag exakt vad du snackar om, vi har fått 2 dm snö på en natt!!! Helt galet! Jag HATAR snö. Det har jag konstaterat idag. Eller det är väl okej med snö, men inte i förstora mängder som nu...



Beställde aldrig spelen, haha jag letade efter en extra klänning till nyår :P Det slutade med att jag hittade en massa andra kläder som "kan behövas".. haha sen fick jag för mig att jag behöver ett par nya skor till nyårsoutfiten! ahahha!! Eller tar de illa upp ifall man går med skor inomhus? Haha, usch! Har sån jääävla ångest, tänk ifall man har samma klänning som någonannan eller ser likadan ut?! Baaahh!!! Har människorna bloggar? Så man kan kolla vad de har för stil? ...



LOVE

2010-12-16 @ 17:02:47
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

En sak som kan vara bra är att ha något att underhålla gästerna med dock* Ifall något inte är riktigt klart i köket när det egentligen är dags, så är det riktigt smart att ha ett ess i rockärmen ;) Gästerna kommer inte ens märka att det inte är helt klart då ;)

2010-12-16 @ 17:05:08
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0