det kallas för kärlek ♥

igårkväll gick paul och la sig mycket senare än vad han brukar göra, stackarn hade inte koll på tiden när vi låg i vardagsrummet och tokskrattade åt sunes jul.

när jag sen gjorde iordning i köket när han redan sov, så tänkte jag vara snäll. så jag bredde hans mackor till jobb och ordnade och fixade. vilken flickvän jag är! :)

i morse fick jag dessutom lön för mödan. han kom in till mig i sovrummet och la sig och höll om mig, jag vaknade givetvis och när jag öppnade ögonen låg han intill mig och smekte mig på kinden och sa:

- du är så himla snäll, jag älskar dig!

det var som om jag svävade på moln. eftersom paul inte är den som visar känslor jätteöppet eller berättar vad han känner och så, så kändes detta enormt jag fick fjärilar i magen och blev så himla lycklig.

det kallas för kärlek ♥


jag älskar dig paul! ♥



Becca

:) Fin bild på er!



sv: Det kommer en bild alldeles strax. Var precis och fotade lite och ska se om det är något att visa!

2010-12-01 @ 18:44:31
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Becca

sv: Nej, men ska ha något annat juligt på henne på julafton. Hon hatar kläder, och när jag väl tar på henne något så tittar hon på mig med en blick som säger: "Mamma, seriöst?". Men hon är för jävla söt i kläder måste jag säga!

Hur ser det ut hemma hos er?

2010-12-01 @ 18:59:01
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Anonym

Gud va fint det lät! Så mysigt, :)



Svar: Klart du har kropp!! Det är bara du själv som tycker annorlunda :)

2010-12-01 @ 19:37:26

Sofie

Vad gulligt!



Den verkar bra faktiskt! Lite mystisk. Jag ska lätt se den imorgon också! :) Men vem vet, den kan ju bli sämre!



Puss!

2010-12-01 @ 21:03:36
Bloggadress: http://svarta.blogg.se/

Emmelist

inte på påsen som jag lade upp. då står de ostkrokar ;) minsann!

2010-12-01 @ 21:06:23
Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Emmelist

inte på påsen som jag lade upp. då står de ostkrokar ;) minsann!

2010-12-01 @ 21:06:25
Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

marie

Weeeeng! Undra fall det inte jag som tagit den bilden? :P Jag var iaf med på festen ;) hahaha!!



Joo jag har mina aningar om vem det handlar om :) Epa, haha!! Epa det är fasiken en bil för sig, traktor kanske man ska säga :P



Jag har min soc-tant imorgon, kommer inte riktigt ihåg vilken tid, men vilken dag skulle passa dig? Eller ska jag komma på kvällen? Eller så eftermiddan? Jag vet inte, du bestämmer. Snackade med Micke igår å han var villig att ge mig fickpengar tillochmed! HAHA! Iiofs har han inte så mycket annat val, men jag tolkar det lite som att han vill bli av med mig ;) haha!!



Ska alldeles strax börja klura ihop dag 2, men jag kan inte riktigt komma på vem min första kärlek var.. Det är ju Micke som verkligen, VERKLIGEN är min kärlek, men jag hade ju en crush när jag gick i ettan? Är det den jag ska skriva ner då? :/ haha, vilka jäkla frågor det var på listan! Kanske kan man skriva om båda? Känns konstigt att börja skriva om någon som man inte riktigt vet var ens kärlek? Å kärlek? NJee, det kan man ju inte heller kalla det. ÅNGEST! HAHA, just snyggt att man får ångest utav några frågor, jäkla lista! Jag får suga på den karamellen ett tag till med andra ord!



Absolut, en update skare bli om hur jag är som person. Blev lite väl mycket känslor igår :/ Va inte på toppen humör när jag började skriva heller. Hade ju varit på MBT:n igår :( Jävlaskit alltså! Varför ska man behöva gå igenom allt som man tryckt bort under en så lång tid? Mysterium det där. Å varför trycker man ens bort sådana saker som man istället borde ta itu med? Du fattar säkert vad det är jag syftar på.. Alingsås livet å gbg-svängen... :/.. BAH! Hade minsann varit skönt att säga vad man tycker å tänker om dedär människorna! USCH!



Nix, ska ställa mig å diska nu, väcka Micke å hänga upp tvätten. Sikket lyxliv jag lever. Ska hem till Fisen sen å göra ett pepparkakshus! Haha, ser ju ut som ett rivningsobjekt efter att vi är klara. Det ska vara så mycket godis som möjligt, inget som helst mönster/struktur utan bara pang rakt på. Å fönstrerna som man ska kunna göra sådär fina med kristyren... Hahahaha!! Man kan faktiskt nästan likaväl sätta sig på huset innan vi ens byggt ihop det :P Men jag antar att det är lite utav charmen också? Jag bakade pepparkakor igår.. Ätbart blev det minsann :) Men jag förstörde en del med att slingra såndär kristyr över vissa.. Men å andra sidan, det ska bara ner i magen!



Vilken babbel det blev nu. Vi kan väl höras ikväll? Förresten hur funkar dedär med tidsinställda inlägg? Har aldrig fattat det ... Hade ju varit toppen att veta hur man ska göra! Förresten, en till fråga innan jag glömmer.. När ni var i thailand, eran kamera, har den uppladdningsbart batteri eller vanliga? :)



LOVE YOU

2010-12-02 @ 09:25:42
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Emmelie

Jag och min kusin har hästarna i samma stall och hjälps åt, jag har en och hon har fyra ..

2010-12-02 @ 10:58:46
Bloggadress: http://twwinie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0