nyårsdricka beställt

nu har jag beställt alkoholhaltiga drycker på systembolaget som ska intas på nyårsafton. som jag längtar tills dess. min söta pp och hennes micke kommer ner och firar tillsammans med oss.
sen ska vi på fest hos en vän i klippan och alla kommer vara där. det kommer bli hur underbart som helst. längtar attans mycket, kan inte beskriva hur jag känner inför nyårsafton det här året!



marie

hahahaha härlig text! :P Ska fixa min sen, senare ikväll när jag har det lite lugnare jämte mig! Du kommer ha att läsa :)



Alltså det kommer bli så nedrans underbart! längtar som en tok till nyår! Fast samtidigt så försöker jag att inte längta å hoppas på så mycket då gåre ofta åt skogen men sen tänker jag i samma sekund, hur i HELSIKE skulle det kunna bli annat än bra, bättre BÄST?!?!?!

2010-12-20 @ 17:59:32
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Nee det tycker jag inte.. Fast å andra sidan så har man inget att jämföra med, men va fasiken skit i priset det bli rju nästan lite som att vi är tillbak ai thailand? haha å då tillsammans alla fyra! :D haha vi kan ju låtsas att vi är utomlands medans vi dricker dem! haha!!



hahaha den blåa, vare inte den vi drack hemma hos emilia? hahah!! fyyfaaan vilken kväll! hahaha!!!



Absolut, det är nog bara nyttigt för mig att komma ut lit emer i friska luften så självfallet det kan jag göra! Då kan vi testa våran ny kamera dessutom! Så det låter toppen :D

2010-12-20 @ 18:07:47
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

hahah Oskar ropade "MIIIIIIIIAAAAA, vill inte du komma ner å mysa mig????"



hur söt är han inte på en skala då? Iaf änsålänge... vänta bara tills vi börjat med granen då vill jag nog hellre släng aut honom i snön å låsa dörren :P

2010-12-20 @ 18:08:55
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Fattar va du menar, nu ska vi klä granen! :)



Hur länge sitter du här? Ifall jag kommer in sen igen... Äh jag märker väl ifall du är här eller inte.. :)



Nee det haru inte sagt så det får du uppdatera mig om! Nu vill jag ju veta nu :D Haru inget för dig så kan du ju alltid knåpa ihop lite smått varför å skicka så kan jag läsa det sen :)



hahahaa, jag tar med mig bikinin å så kan vi slänga oss på filtar :P hahahaha!!!

2010-12-20 @ 18:19:10
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Såg det, har svarat också! :D



hahaha okej.. nu är jag nyfiken! men jag fattar, det tar vi på nyår .. eller ska jag säga när vi är i thailand?? haha!! Det kommer bli svårtatt inte säga för mycket när jag skriver det inlägget om nyår, det kan jag lova! hahahah!!!



Ta inte detta på fel sätt nu.. men jag börjar faktiskt tycka om ditt jobb! :D Haha, vi håller ju kontakten hur bra som helst! :D

2010-12-20 @ 18:28:06
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0