TÄVLING : bästa jullåten

tänkte ha en liten tävling här och det är ett juligt och fint pris i potten. lite sent att ha denna tävlingen kanske, då priset inte lär komma fram före jul men det struntar jag i.

vi gör alltså såhär:

jag skriver ner en lista på tio olika julsånger och ni ska gissa vilken av dem som jag tycker är bäst. och sen ska ni dessutom tala om vilken av dem som jag tycker är sämst. och det är nog svårast med tanke på att jag älskar näst intill alla jullåtar, och speciellt alla dessa tio jag skrivit ner.

hoppas så många som möjligt deltar, för jag kan lova att nästan alla vill ha mitt pris!

lycka till vänner!


Måns Zelmerlöw & Agnes Carlsson - All I want for christmas (is you)

Celine Díon - Happy Xmas (war is over)

Carola - Julen är här

Christer Sjögren - Nu tändas tusen juleljus

Sanna Nielsen, Sonja Aldén & Shirley Clamp - Vår jul
Wham - Last christmas
Bing Crosby - White christmas
Triad - Tänd ett ljus
Bryan Adams - Christmas time
Scotts - Den julen

tävla genom att skicka iväg en kommentar på detta inlägget, ni har fram till julafton 24 december kl. 23.59 på er!



Sofie

Oj vad svårt!

Sämst tror jag att du tycker Scotts - Den julen.

Bäst tror jag att du tycker Last Christmas med Wham! Det är ju ändå en klassiker? :) God Jul på dig!

2010-12-20 @ 20:30:43
Bloggadress: http://svarta.blogg.se/

marie

Hahahahaha, Micke anar ingenting om nyår! Ja sa bara att du å ja hade snackat lite, å att du sa att vi inte bheöver ta med oss så mycket att dricka :P haha!! Kommer bli perfekt!



Snart kommer du in på bloggen också då ska vi snicksnacka, nu ska jag leta efter en ettårs present sålänge å hinka honungste :) Vi hörs snart! :)



Gick det bra att jobba igår förresten?

2010-12-21 @ 14:57:47
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Anonym

Vaa?? va fasiken säger du??? :(((( Hör av dig sen!!! Tänker på dig!

2010-12-21 @ 16:58:22

Ninni

Jag tycker att Måns & Agnes All I want for christmas (is you)



är den bästa jullåten...Visst flera på din lista är riktiga klassiker men just Måns och Agnes ger en härlig julkänsla! =)

2010-12-24 @ 19:30:22

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0