tung vecka har börjat...

när jag vaknade i morse var jag inte alls på topp, snarare tvärtom. just nu känns allting bara helt dött runtomkring mig, den här veckan kommer bli väldigt väldigt tung att ta sig igenom trots att det är jul som jag älskar så mycket.

kanske det där tunga är pga att jag kommer att jobba julveckan, jag vet inte men det har nog en viss påverkan i alla fall. jag vet inte hur jag kommer att känna på fredag på självaste julafton då jag är tvungen att sitta i bilen på väg till jobbet när kalle anka går på tv. jag har aldrig missat det, tror inte det i alla fall.
jag har aldrig varit utan min familj på julafton. det kommer bli sjukt jobbigt.

såhär ser min vecka ut:

Måndag

- jobba

 

Tisdag

- jobba

 

Onsdag

- ta tåget till lund för biomys med paul, hans syster och felicia

- sova hos mina föräldrar i svalöv

 

Torsdag

- mysdag i svalöv (köpa sista julklappen)

- äta julmiddag med mina föräldrar

 

Fredag

- jobba 
 

Lördag

- julfirande hos mormor & morfar

 

Söndag

- jobba


deprimerande huh ?



marie

Haru inte internet på mobilen? Haha, eller ta med datorn man måste ju kunna kolla kalle över nätet? Eller så kan du "råka" köra lite fel så att du hamnar i vitemölla? Där befinner juj jag mig å har panikattacker å ångest så det kommer skrika om det! hahaha!! Vi kan byta? :D

2010-12-20 @ 17:20:51
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Jasmine Alakangas

Jag jobbar också både jul och nyår :) så vi kan ju tänka på varann när vi båda är på jobb :) kram på dig hoppas du får en super bra jul ändå :)

2010-12-20 @ 19:42:07

Becca

Jobbade 23-25 december förra året. Du får längta extra mycket till nästa år, då kommer det att vara speciellt!

2010-12-20 @ 20:03:44
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0