viktigt insikt...

jag har kommit fram till att jag som människa mår allmänt mycket bättre när jag har saker inplanerade under framtiden som jag ser fram emot.

att jag kan sitta och tänka att det bara är 10 dagar tills jag ska göra det, eller bara 2 månader tills det händer, det är helt underbart.
då får jag en kick att verkligen uppskatta det tråkiga på vägen dit, vägen känns liksom mycket lättare på nåt sätt. allt det tråkiga i livet känns mindre tråkigt.

jag kan inte riktigt beskriva, men jag har i alla fall bestämt mig för att det är så jag ska leva mitt liv framöver. det får mig som person att må mycket mycket bättre.

saker jag ser fram emot och ständigt tänker på just nu:

 

♥  måndagsmys med paul
♥  pepparkaksbak
♥  julmiddag med vännerna

♥  juldagen hos mormor och morfar
♥  nyårsafton

♥  ullareds-besök i januari
♥  sälen-resan



Jennie

Lät som att du har väldigt mycket trevliga saker inplanerade :)

2010-12-13 @ 13:27:30
Bloggadress: http://jennies.webblogg.se/

marie

Jag försöker iaf, så gott jag kan! Klart att jag missar nån dag här å var men det brukar lösa sig :) Bara man inte gör för stora miss i dagarna så funkar det finfint att slänga upp flera stycken samtidigt :)



Fick sms utav Micke nu, jag måste fixa till mig så att jag är redo att hoppa ut i kylen när han kommer, så jag får skriva en längre kommentar när jag kommer igen! Ska försöka att vara vid datan vid fyra! :D PUSS

2010-12-15 @ 13:55:45
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Sådär ja! Då ska jag fortsätta på kommentaren! :) Hoppas att du fortfarande är vid datorn.



Haha, INTE då! Jag kommer ju ha dig vid min sida, så kanske att jag snor några blickar ifrån dig! :) Haru kommit på vad du ska ha på dig än? Nyfiken som en gris!!! Micke funderar på att sjukskriva sig så att han blir ledig på nyår.. Men inget bestämt ännu, annars jobbar han till fyra?!?!??! Det funkar inte har jag fått för mig. Ifall han/vi ska brumma ner efter det? Kommer ju inte vara framme förren vid tolv? (Okej kanske tar i lite nu.. men sent blire ju då så i min värld går inte det)... Det måste lösas!!



En rakapparat! Det var en bra idé! Dock har ju Micke redan en.. Jag köpte en bok till Micke om Thailand.. Haha, en som han var med och köpte och även betalade :P Visst kom jag billig undan :P Njee, men jag måste verkligen hitta något extra bra något somm han inte alls förväntar sig. Tänkte kila iväg den 20:e då klirrar det i kassan igen å då ska jag försöka komma på något. Presentkort känns så oerhört tråkigt att ge bort, men jag kan vill liksom inte köpa något heller för tänk om det inte gillas? Ångest! Jag HATAR att köpa presenter! Sen försöker jag intala mig själv att det är tanken som räknas, men det är ju faktiskt roligare ifall det verkligen uppskattas påriktigt.. Nåväl, du kanske kan hjälpa mig att hitta på något? :)



Naaaw!! Hade varit kul, nästa gång? För ni åker till sälen fler gånger eller? Men usch så kallt.. Vill man verkligen åka till kylan? Räcker väl med vintern här? :/ Jag har nog lite svårt för kyla å snö... Men det har ju sin charm!



Massssa pussar

2010-12-15 @ 17:55:26
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0