äntligen hemkommen från jobbet

idag var det extra trevligt att komma hem till mina föräldrar efter en jobbenatt, för mitt hjärta ligger och sover här i min gamla säng. snarkar och grymtar gör han, men det gör ingenting, för jag slipper sova här ensam i alla fall. känns sjukt bra.

jobbet har varit bra idag. som dem flesta andra dagar, eller ska jag säga nätter??

marie baby, du ringde aldrig. I need to talk to you. det är VIKTIGT!!!

 

ska man se en film innan man somnar eller ska man somna direkt?
det är frågan. jag brukar ju inte kunna somna direkt, men tänk om paul vaknar av ljudet från filmen? äsch, då får han gör det då, han är ju ändå ledig hela helgen. hehe.

förresten, jag måste bara berätta.
det ser hur roligt ut som helst ute på gatan utanför mina föräldrars hus nu i natt. haha. när jag kom stod det redan 5 bilar på garageuppfarten och längs med gatan och när jag ställde min där blev det alltså 6 bilar. det sjuka är att vi bara är 4 personer i huset. haha. va fan ska vi med 6 bilar till? hahaha. lite roligt, tycker iaf jag.

nej film ska det bli. men först, ett dagens babe-inlägg och så har jag en riktigt bra önskeoutfit på gång. måste ju kompensera för alla andra jobbehelger som det varit dåligt med bloggande. hihi.

 

natti



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0