bloggen under förändring

som alla kanske ser så är min blogg under förändring. ska ändra om nästan allt. har en riktigt bra plan (tycker jag själv) om hur allt ska va och se ut. tror det kommer bli skitbra.
än så länge är bara headern ändrad. men det är nog med jobb det, har inte gjort det själv utan en helt underbar tjej som heter linnea har fixat det åt mig.
ni hittar hennes blogg här.

jag kan absolut inte sånt med photoshop och skit, har inte tålamod till det.
har lovat henne att hon ska få en krogkväll där jag bjuder som tack! :)
gumman, jag håller det löftet, var så säker!!!


nu håller jag på att klä på mig. ska kanske slänga på lite smink också. vill ju se bra ut när paul kommer hem från jobbet. har påbörjat städningen också. tänkte att jag rymmer undan i ett rum i taget, sen är det bara golven och dammningen kvar. smidigt att jag tar det värsta när jag ändå går hemma, medan han jobbar.
ska sätta igång med att laga middag också så den förhoppningsvis är klar när han kommer. det är han värd, älsklingen!

har även fått besked om gosan. dem ska vara i full gång. och gissa om jag blev glad när jag fick veta det. jag fullständigt strålar av glädje.
ska faktiskt ta och ringa och prata med hon som hon är hos senare. gud va mysigt med små ulliga gulliga kattbebisar. hihi. kommer knappt kunna bärga mig under tiden som hon har dem i magen. hihi.

ikväll blir det antingen städning och sen filmmys med älsklingen, eller kanske bio med tobbe och malin. vi får se. tobbe skulle ringa sen efter jobb.

vad hittar ni på med idag?


här bjuder jag på en underbar video av min gosan när hon tvättar sig. hon är så bedårande vacker och söt att man inte kan sluta titta.


hihi, fick visst med paul när han snarkar också. hihi. inte alls meningen :O


Hanna

sv: tack! :D

kram <3

2010-02-03 @ 15:38:48
Bloggadress: http://vetement.blogg.se/

Annie ♥

Varför håller du inte på med hästar nu då? :)

den du har nu är snygg! :D

2010-02-03 @ 16:36:28
Bloggadress: http://anniepannii.blogg.se/

Cissi

Jasså?

kommer de upp en skyllt av något slag och när man trycker okej eller nått på den så blir sidan typ vit?



jo då allt är bra, är kanon trött nu, efter som ja är på JC

I helgen hade vi fest för min Micke...

Hur är de själv och hur var din helg?



Ja tycker din sida är super snygg nu....ja vill med göra om :P

har du gjort det själv?



Kram

2010-02-03 @ 17:44:08
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

EN MASJÄVEL

tjabba :D



läget då?

2010-02-03 @ 23:02:02
Bloggadress: http://mandyego.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0