bloppisblogg på gång

tillsammans med min kära vän becca har jag startat en ny blogg.
på den bloggen kommer vi att lägga upp kläder och annat till försäljning, kanske även en del som ska skänkas bort.

ni hittar bloggen här

designen ser just nu ut precis som min, men under en mycket snar framtid så kommer designen att ändras och allt kommer att bli mer "eget". det var mest bara enklast att göra så nu när jag skapade den.

om det är fler personer som vill vara med och kunna lägga upp sina kläder på den här bloggen så skriv en kommentar till detta inlägget så kan vi kontakta dig med inloggning och hur vi har tänkt oss att det ska fungera och så.
när du kommenterar detta inlägget så är det viktigt att du skriver in din mejladress så att vi kan kontakta dig utanför bloggvärlden liksom.

förhoppningsvis kan folk från olika delar av landet vara med så att det sprids.
tanken är att kunna göra någon nytta utav garderobsrensningar och impulsköp som man sen ångrar.

bara för att man själv tröttnat på plagget, väskan eller skorna, så finns det säkert många andra som tycker det är ursnyggt och skulle vilja ha det till ett billigt pris.

jag har även länkat till bloppis-bloggen längst upp i min vänsterspalt!

så tveka inte. join us!


Sophie

Gud vad kul, jag har precis rensat och slängt en massa, men det ska bli kul att se vad ni lägger upp :)

2010-02-11 @ 20:55:28
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0