börjar bli riktigt duktig...

måste verkligen skryta lite och säga att jag börjar bli riktigt duktig på det här med att fixa bloggen. har suttit så himla många timmar denna veckan att jag känner att jag faktiskt börjar förstå mig på det. det känns så i alla fall. har fått så himla mycket hjälp av olika personer, som jag vill tacka oerhört mycket, och när jag sen satt mig och börjar pilla med det så har jag klarat det galant och sen har jag kunnat ändra om och fixa till och ordna med nya saker och så. är riktigt stolt över mig själv faktiskt!

just nu sitter jag på jobb och har pratat med mamma och med jessica.
förlåt gumman, det har bara varit så mycket jobb. snart ses vi! :)


har faktiskt suttit räknat ihop all körning till och från matcher och jobb och så från 2009, kan vara bra att göra inför deklarationen. ett ypperligt tillfälle att göra det när man sitter såhär i receptionen också. blev en hel del, mer än jag hade räknat med faktiskt. men det är bara att tacka och ta emot.
tror garanterat att skatteverket kommer att göra en kontroll av min deklaration eftersom det är så himla mycket, jag är ju inte så gammal. men dem ser väl att jag är anställd i lund, men vi får se hur det går!

kan ju säga, att det med all säkerhet blir en resa av delar av pengarna.

nu ska jag mecka lite med menyn på bloggen och se om jag kan få rätt på de också, det är det enda jag har kvar. det och en prick som ska bort. :(

puss o kram



marie

Ingen som helst aning om vad det rä för grej jag har på min sida som räknar ner.. Det är ju Micke som har gjort HELA min sida :P

Men jag kan höra med honom!



han vet redan nu vilka dagar å månader det är han har semester, ska bara höra med honom när han kommit hem, vilket borde vara snart :D



Njee jag vet det.. Men en grundplan är aldrig fel att ha :P Vi kommer nog hinna ändra oss både en å två gånger innan helgen är slut :P

Men en sista minuten är väl iaf att räkna med?

Nån vecka måste ni väl ha samma?? Hade varit så sjukt kul! :D



älskar dig!

2010-02-05 @ 20:24:50
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Nu vill jag inte verka märkvärdig men det kanske dröjer innan han fixar det :P Men kanske att han klämma in det mellan allt pokerspelande :P Haha, han tjatar om att han vill göra klart min blogg innan vi åker, men det lär ju inte hända! haha!! Det är ju en massa kvar som HAN vill fixa till.. Vassogod :P

Men absolut hör jag med honoM! MEn kan inte lova att det blir klart innan vi åker.. men det är okej eller? :)



Självklart skickar jag över en bild, han kan ju få vara med å bestämma.. han kom nu förresten, så jag kan höra med honom redan nu vilka veckor det va...

26,27,28 har han.. :) nu äre bara att du ansöker om det :D



PUss

2010-02-05 @ 20:35:59
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0