dagens sötis ♥

Garrett Hedlund

igår såg jag en ganska bra film som heter georgia rule, inte världens bästa film men jag gillade den. i den medverkade den här hunken som jag genast blev lite lätt förälskad i. ;)

 

han spelar en djupt religiös kille som inte tror på någon tvåsamhet på det sexuella planet för äktenskapet och som aldrig dricker eller gör något annat syndigt. han träffar på en tjej som kommer från kalifornien som är precis raka motsatsen, och han blir förälskad.


det är inte allt om filmen, men den är sjukt bra och det är just det oskyldiga hos honom som tillsammans med sitt sexiga utseende gör honom till en gryyym läckerbit. mjauu.


han har tidigare varit med i filmer som troja, eragon, death sentence m.fl.




what do you think???



Cissi

Hehe Tio sover nog jag efter som jag är hemma och är sjuk :O men lägg te mig på msn imorgon någon gång ¨å ser ja ju om du är inne eller inte =D

2010-02-16 @ 20:13:06
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Sophie

Hot!

2010-02-16 @ 20:30:56
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0