dagens sötis ♥

Daniel Gildenlöw


som alla som läser min blogg vet, så har jag fallit pladask för låten road salt med pain of salvation, som tävlade i melodifestivalens första deltävling.

den prickade verkligen rätt i mitt hjärta och jag tyckte framträdandet var oerhört vackert.

 

sångaren stod och sjöng med all sin kraft och energi och utstrålade verkligen precis dem orden som han sjöng om. och med sitt långa mörka hår och djupa fina ögon och slappa klädsel, så tycker jag att han förtjänar en plats som "dagens babe".

 

egentligen så är han väl inte någon riktig snygging som man skulle vända sig om efter ute på stan, men han har ändå nånting. eller hur?!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0