en dag på akuten

dagen idag blev inte riktigt som det var tänkt från början. det var meningen att jag skulle sätta igång med min garderobsrensning. men det har det varken funnits tid eller ork till. får ta tag i det imorgon istället.

när jag kom hem från jobbet i morse så bar det direkt iväg till akutmottagningen i helsingborg med paul. han har haft rätt så ont i halsen dessa två veckorna efter vår fest, och det blev röntgen och hela köret idag. stackarn. som tur var så hittade dem inget brutet på röntgenbilderna, men det blir återbesök om två veckor. och om det inte är bra då så får vi se vad dem gör...
här är lite bilder:

pauls arm med sån ven i som man får bedövningsmedel och så igenom

såhär kallades den röntgen han fick



när vi sen äntligen kom hem efter ca 7 timmar på sjukhuset så var vi så trötta att vi la oss och sov några timmar. jag fick ju inte sovit nånting efter nattens jobb tyvärr. men vad gör man inte för den man tycker om! ;)

var inne om och hämtade mitt paket som kommit från H&M också på vägen hem. ni får snart se vad som fanns där i!

strax ska vi köra till willys för att möta upp maria och john för inhandling av matvaror till middag ikväll, sen blir det att laga mat tillsammans hemma hos dem och spela spel ikväll. mys!

hejsvejs



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0