frågor till er läsare

jag skulle behöva lite feedback gällande mitt bloggande.

på senaste tiden har antalet läsare ökat rätt så mycket och sedan stått still. det känns som att något fattas när jag bloggar. tänkte därför ställa ett par frågor till er som läser bloggen som jag verkligen hoppas att ni kan ta er tid att svara på.

det går givetvis utmärkt att vara anonym i era svar, förväntar mig seriösa svar.

1. vad skulle ni vilja se mer av i bloggen?

2. finns det något jag skriver om som ni helst skulle slippa att läsa,
    som jag med andra ord inte borde skriva om? vad?

3. är det något i mina inlägg som ni tycker borde förbättras? vad?

4. vad tror ni skulle göra min blogg mycket bättre?

5. är det något speciellt som ni tycker jag borde börja skriva om
    som jag inte skrivit om tidigare? vad?

nu hoppas jag på väldigt mycket feedback som ska göra bloggen bättre.

så sätt igång och svara kära läsare!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0