godmorgon!

då har man vaknat och fått besked om att gosan är "färdig" hos hanen och klar att hämtas, vilket paul kommer göra imorgon. jag ska ju till jobbet nu snart, om två timmar kör jag. och det finns inte en möjlighet i världen att jag ska hinna köra och hämta henne innan. det vore väl om hon skulle följa med mig på jobb sen men det finns inte en möjlighet. det hade ju varit synd om henne.

jessica, klart jag inte är sur. min mobil är lite knäpp bara. eller rättare sagt, telenor. vi måste ta en fika snart, jag saknar dig!!!

nu måste jag snart stiga upp och ta mig något att äta. har en hel del att packa både till mig själv och paul. blev lite hastigt bestämt att han ska sova hos mina föräldrar i svalöv i natt. han ska nämligen hjälpa min lillebror att koppla in hans bilstereo imorgon på förmiddagen. så måste packa lite kläder till honom så han kan duscha, och köra in om hans jobb och lämna det.

måste bara berätta också, jag har gått ner 2,7 kilo. är hur glad som helst. nu ska det bara nerför. hihi. det avstannade dock lite förra helgen eftersom det blev så mycket alkohol. men det blev nya tag efter det. :) det finns inget bättre än när man verkligen ser resultat.

nej, nu ska jag stiga upp ur sängen.

ha en fin dag allihop!


Anonym

Neej,, Jag satt bara och tittade på Nybloggat.se och hittade där ditt inlägg och läste det.

2010-02-05 @ 13:40:42
Bloggadress: http://towhatcost.blogg.se/

Metalnallen

Ja, Millenium trilogin är riktigt bra, de två första filmerna ja sett! Men annars är de inte mkt bra svensk film!

2010-02-05 @ 13:47:23
Bloggadress: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0