hämtat hem gosan

det blev att både jag och paul sov lite för länge idag. så planerna ändrades så jag fick köra och hämta gosan i landskrona. paul fixar ju stereo till simons bil. så det blev minsann inte mycket sömn för min del. men det gör ingenting. jobbar inte lika många timmar i natt så jag får nog sovit imorgon så det räcker.

gosan var hur snäll och söt som helst när jag kom. hon strök sig mot mig och jamade och blev jätteglad. det kändes så sjukt bra. vi har verkligen saknat henne nu i veckan.
men när vi kom till svalöv med henne började hon och doris fräsa mot varandra direkt, och för att inte riskera något så får gosan vara i mitt rum så länge tills paul är klar. det är så otroligt synd att dem två inte går ihop, allt hade varit så himla mycket enklare om dem gjort det. menmen...

ska bli skönt att komma hem och mötas av min underbara gosis igen! :)

hon tycker nog inte det är så värst skoj att sitta i buren när vi åker bil, eller vad tror ni?




Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0