lite jobb denna helgen

gud så skönt det är, jobbar nu i natt sen är jag ledig imorgon och sen jobb på söndag. ska bli så skönt. :) brukar ju jobba hela helger annars. har tagit semester imorgon för min lillebror fyller år och ska ha kalas och jag vill verkligen träffa släkten och så. man gör inte det så ofta när man jobbar så som jag gör. tyvärr...

har fått en hel del feedback gällande min blogg den senaste tiden och idag kommer jag att kräva lite mer av er läsare. kommer att ställa en del frågor till er som jag hemskt gärna vill ha svar på. kommer i ett annat inlägg, så håll koll. era åsikter betyder mycket för mig.

vår söta lilla gosan har nog småkisar i magen, hon har gått upp 3 hg och det börjar kännas på hennes mage. frågan är om det bara är inbillning för att vi önskar att hon är det eller om det faktiskt är så. det har nu gått tre veckor sen hon blev parad. så det borde väl märkas med tanke på att dräktigheten bara är 60 dagar?

ja gud ja, har en hel del att blogga om ikväll så klicka in er hit senare under kvällen. det väntar bland annat en riktigt mysig låg som dagens låt och även en tävling. :)

kramar


Anna

Vad härligt med lite ledigt i helgen, ska du hitta på något speciellt?



Jag jobbar både lördag och söndag men bara 4 timmars både dagarna så då kan man ju hitta på något ändå.



Imorgon ska jag hem till Emma, hon har fyllt år så det blir lite mys och en massa struntprat. Men en nykter kväll för mig då jag börjar tidigt på söndagen igen.

Sedan så är det ju dags att börja riva på vår toa så hantverkarna kan komma igång.

Vi flyttar ut i huset som står på mina föräldrars gård så länge så vi har en fungerande toalett under renoveringen.



Hoppas att all ät bra med dig! Kram :)

2010-02-19 @ 18:43:57
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0