meckarkungen tappar förmåga?

paul är ju ganska stolt över att han kan mecka med det mesta. han har fixat massa här hemma och gjort hur fint som helst, kopplar det elektriska, meckar med datorer och fixar på ny bagagelucka på sin bil och meckar litegrann med bilar och allmänt sån fixare. superduktig är han och nästan allt blir hur bra som helst.
men idag gick det sämre. haha.

vi var inne på biltema och skulle köpa nya vindrutetorkare till hans bil. vi hittade rätt och allting. sen när vi kom ut så skulle han sätta på dem direkt för "det gick snabbt".
men det gjorde visst inte det. han stod en ganska bra stund och höll på och skiftade och fick inte rätt på det. bredvid oss i en annan bil satt en äldre dam och hennes man och tittade på och till sist kom mannen ut och sa att det såg ut som om paul behövde hjälp. så han hjälpte till och vips, det tog kanske en minut så var båda torkarbladen på plats. haha. sjukt pinsamt för paul.

hmm, hur är det nu man gör?

sura miner för att det inte riktigt går som han tänkt sig


var ska den här biten sitta?


ett leende in i kameran *smile*



inne på biltema handlade jag faktiskt också en sak, det är väl inte en vanlig affär som vi tjejer brukar handla i, men jag hittade verkligen något jag både behövde och ville ha.
ett ändrör till mitt avgassystem till bilen. och det kostade bara 90 kronor, som hittat! och så blev det sjukt snyggt där bak där avgasröret tittar fram dessutom! :)

 



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0