mitt liv består av jobbtråk

känner att jag verkligen inte är en duktig bloggare just nu. det har blivit mycket med jobb så det har inte funnits motivation och inspiration. man vill sätta sig och skriva, men sen när man sitter där så kommer inte orden. det är bara helt tomt och man känner bara för att stänga ner hela datorn och lägga sig under täcket och försvinna. jag sover mest bara nu när jag jobbar flera nätter på rad, orkar inget annat tyvärr.
något litet slängar jag såklart iväg, men inget meningsfullt känns det som.

jobbar nu imorgonnatt också, sen är jag långledig i fyra hela dagar. det händer inte ofta kan jag säga, näst intill aldrig numera. så det ska bli sjukt skönt. då ska jag ta itu med min garderob på allvar. har ju bara tagit typ en tredjedel, har det jobbigaste kvar. sen tänkte jag även se över mina tusentals skor och väskor och klänningar. shit vad mycket det kommer bli. måste ju göra plats till alla mina vårkläder nu! :)

visst fan, har nog en väska i svalöv med massa kläder. det måste jag kolla upp. ska ringa mamma nu med en gång. :)

tjingeling



EN MASJÄVEL

plugg plugg plugg! jobb jobb och fest!::D

2010-02-24 @ 00:10:40
Bloggadress: http://mandyego.blogg.se/

Anonym

Hej! ska du sälja / skänka några kläder / skor ??? // camilla

2010-02-24 @ 17:14:57
Bloggadress: http://camillaroselil.blogg.se/

Cissi

Hehe tack =D



nä ja förstod de :P ja var inne och kilade på den sidan i går, och den var värkligen häftig =)

Ja då klart ja gör de :D blir dick väldigt väldigt sällan...men kanske till sommaren.. >=)

2010-02-24 @ 18:12:46
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0