no inspiration...

har verkligen inte haft någon inspiration alls att blogga igår, inte överhuvudtaget den här helgen faktiskt. när jag väl funnit inspiration så har blogg.se trilskat med mig och det har inte gått att logga in. jävla skit. funderar på att flytta min blogg någon annanstans, men det går ju inte att flytta allt så det är rätt så trist om man ska behöva göra det. :(

en riktigt död helg med andra ord. och nu har jag precis fått besked om att jag nog måste jobba imorgon natt också, och då blir det jobb mån, tis, ons och tors också. suck. vet inte om jag kommer orka det. men vad gör man inte för kära sydsec. haha. men fem nätter på rad är inte nådigt.

måste bara berätta, det har varit värsta snökaoset här nere i skåne nu igen. i fredagsnatt kom det hur mycket snö som helst. skitjobbigt var det att köra. man hade i fyrans växel och körde lugnt och sansat i typ 50 men ändå gick bilens anti-spinn in och bara snurrade runt hjulen. haha. men det var ganska skoj att köra när man var på stora ytor som parkeringsplatser och så. men det har man knappast tid till. hehe.

kolla själva, det var helt sjukt:




Cissi

Usch du bara jobbar och jobbar :O tycker lite synd om dig,

Kör försiktigt...men jag kan ju pigga upp dig med att de är typ dubbelt såp mycket snö här uppe...:P



Vi har tagit de lungt i helgen med...i går kollad vi på tv och mös med massa gott =)

2010-02-21 @ 18:54:02
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Becca

Vill bara att det ska bli vår nu. Kan inte allt bara töa bort?



sv: Blev ingen bio. Vi myser hemma istället.

2010-02-21 @ 20:34:52
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

EN MASJÄVEL

haft en bra helg raring?

2010-02-21 @ 20:57:30
Bloggadress: http://mandyego.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0