ooooh, jag vill bara skrika rakt ut

usch, det är inte alls roligt.

paul har varit hemma hos en kompis nu i helgen och fått över enmassa filmer till sin hårddisk till datorn och det är en jävla röra på alla filerna och dem heter konstiga saker med konstiga tecken och det finns inga bilder. usch. nu blir det alltså mitt jobb att få ordning på allting i vår mediadator. och det är inte lite filmer heller.

oooh. killar. varför kan dem inte bara ha ordning på saker och ting från början?
nej för då har ju vi tjejer inget att göra åt dem sen. oooh. va arg jag blir.
jag orkar inte. vill inte. orkar inte. vill inte. orkar inte. kan inte låta bli...

man vill ju ändå ha ordning i datorn bland alla filmerna så nån måste ju ta itu med det. och ska det bli så bra som möjligt och likadant som resterande på datorn så får man göra det själv. bättre att ta itu med det själv från början, annars får man ändå göra om det sen och det är bara slöseri med tid.

kan man inte bara ta en stor jävla bomb och smälla den och sen är allt klart?!?!?!?


men gud. nu ska jag sluta gnälla och sätta igång...



Iabia

Hmmmm! Låter som om det är något som jag åxå skulle kunna göra. ( & jag är ingen kille )

Ställa till världens

röra i datorn. Det är bara det att

ibland har man för bråttom

& tänker man ska fixa klart sen,

vilket i regel aldrig blir ;o) Har iaf ett

tips som lyder: När ni ska titta på film

ta en i högen, när ni tittat klart så namnge filmen.

Tidskrävande det åxå men man har trevligt under tiden.

Kallas för att förena nytta med nöje ;o))

Ha en bra dag!

2010-02-08 @ 08:57:43

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0