solljus, NEJ TACK

usch, sitter kvar i sängen, har inte ens dragit upp persiennerna än. vill inte gå upp, men jag måste. rebecka kommer om ett tag och jag måste hinna duscha och sånt. helst äta nåt också. sen ska vi till systembolaget och köpa en flaska vin. :)
vi måste ju passa på att träffas nu när hon är hemma. för sen åker hon ju iväg igen. hon jobbar nämligen som reseledare, den lyckosten. så nu kommer hon hem efter ett par månader på cypern och sen väntar hela sommaren i egypten. fan va avundsjuk jag är. önskar att jag också bara kunde sticka iväg sådär. men det är jag alldeles för feg och hemmakär för att kunna göra, tyvärr. :(

paul kommer hem lite tidigare så vi ska laga mat och så. mums! eller så får han äta själv, så kan jag och rebecka göra nåt gott senare ikväll. vi får se.

 

nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen!

 

tjingeling



Cissi

Så de är de du har gjort hela dagen :P

haha jag har sittit här och väntat :P

nää då :P

men jag lägger upp lite saker på bloppisen nu...

2010-02-17 @ 17:38:49
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0