today's shopping

idag när vi var på väla var det några få saker som fick följa med mig hem, kunde bara inte låta bli! hehe. som vanligt så med andra ord. hihi. men min garderob skulle ju få sin sista rensning nu ikväll så då kan man väl få?

jeans från ONLY


oversize t-shirt från H&M


massa gulliga hellokitty-strumpor från H&M

sött hellokitty-läppglans


för första gången när vi varit och handlat så har paul köpt en ursnygg tröja till mig. jag älskade tröjan och han betalade. shit så glad jag blev, ni anar inte! lycka!

oversize tjocktröja med hellokitty från H&M



Jennie

Åh va fina kläder du hittade! Diggade jeansen stenhårt ;)

2010-03-03 @ 19:13:32
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0